Jepps, to veker til sommerferie og vi fortsetter med ukens tutorial 😀 Denne veka er fokuset på lys i photoshop. Korleis kan ein skaffe meir lys i photoshop? Joda, du kan lære deg å skaffe meir lys i eit bilde, dersom du følger denne tutorialen! 😀

Dersom du ikkje har eit bilde å redigere lys inn, kan du bruke det som eg har brukt her 😀

Så kva som kommer til å skje fremover, har eg ikkje peiling på, så du får berre følge med 😉

Uansett så kan du sjå mitt resultat fra ukens tutorial! 😀

Orginal bilde

Old forest house

 

Brush pluss overlay

Old forest house brush

 

Gradient lys

Old forest house gradient lys

 

Levels lys

Old forest house levels lys

 

Lens flare i PS

Old forest house lens flare i PS

 

Lens flare bilde

Old forest house lens flare bilde

 

Dodge & Burn

Old forest house dodge og burn

 

Alle lyssettninger sammen

Old forest house alle lyssettinger

 

Så det var dagen idag! Vi fekk også tilbakemelding på terminvurderingen, og eg vil sei at eg er godt fornøyd med karakteren 😀 Men men, følg med videre for å sjå kva som skjer før sommerferien inntreffer! Ein veit ikkje kva neste dag på media bringer 😉

 

Shallabais! 😀

 

– Lasseboy 😉

