Jepps, idag har vi hatt «heildagsprøve» i media. Vi har altså jobbet med media i 8 timer, og vi kaller det terminvurdering! Så vi fekk i oppgave å ta eit portrett bilde, sette det i ein kontekst, skrive om formater og ein anaylse av produktet til slutt 🙂 Ei relativ grei oppgave, med tanke på tida som vi fekk! 😀

Så planen min var å ta bilde av ein som kledd i stil. Ein som var kledd for anledningen, og var motebevisst. Eg landet til slutt på klassekameraten min Alexander 😀 Så planen var da å sette bildet som forsidecover på eit motemagasin; VMAN!

 

Så nedenfor ser du inspirasjon som eg har brukt 🙂

inspirasjon 2

inspirasjon

 

Så mitt resultat blei slik! 😀 Eg blei faktisk veldig fornøyd med resultatet mitt! 😀 Eg fekk faktisk også gjort mykje idag. Midt i terminvurderingen får eg vite at kjæresten min fortsatt ikkje har komt til skulen. Eg kjørte da fra Åkra til Skudnes, for å dra opp kjæresten min fra sengen og sende henne til skolen, ettersom ho også hadde terminvurdering. Så eg kjørte henne til skolen (vi går på samme skole) også begynte eg med terminvurderingen min igjen, og klarte fortsatt å avslutte ca. 20 min før tida var over 😀 Men nok om det 😛 Her er mitt ferdige resultat sammen med mock up! 😀

Portrett bilde 😀

Oppgave 1 del 1

 

VMAN cover

Oppgave 1 del 2_VMAN_LarsErik

 

Mock up

VMAN mock up

 

Så nå kan eg absolutt ta helg med veldig godt samvittighet, og bruke helga på jobb og historie framføring 😛 Nå ser eg fram til sommarferie, men først står det mange prøver framfor meg 😦 Ønsk meg lykke til og god helg! 😀

 

Shallabais! 😀

 

– Lasseboy 😉

