Idag hadde eg planlagt å ta nye vannbilder… slik blei det dessverre ikkje! 😦 Eg lånte meg utstyr, tok med kameraet, gjekk ut og stilte meg opp, men da eg tok bilde var det slik at det blei for lyst. Eg hadde liten blenderåpning og litt lang lukkertid, slik at eg klarer å få havet til å bli «silkemykt», men dette førte til at bildet blei overeksponert. Det var rett og slett for mykje lys ute idag. Seinare skal eg på jobb, og kan derfor ikkje ta nye bilder i kveld 😦 Jaja, vi får sjå over helga kva eg finner på, om eg får tatt bilder i helga, eller kva eg gjer 🙂 Uansett ønsker eg alle ei god helg! 😀

 

Bilde fra i dag

IMG_8326 IMG_8327

På det øverste bildet er det lengre lukkertid enn på bilde nederst. Her ser ein korleis bildene blei…. overeksponert, medan bildet som er nederst har ikkje lang nok lukkertid til å skape «silkemykt» hav. (Sjå på bølgene i bakgrunnen) Men men, vi får sjå kva eg gjer i helga!

 

Shallabais! 😀

 

– Lasseboy 😉

