Yessda! 😀 Eg blei ferdig eg vettu! 😉 Så nå sitter eg her fornøyd og glad for produktene mine! Eg føler at produktene blei relativt greie, og svarer til det oppgaver krever. Det som gjenstår nå er å skrive ein lang refleksjon til desse produkta som skal vere som ein fremføring på 15-20 min! Denne fremføringen skal eg ha allerede nå på mandag 😮 Så nå får eg bruke heile helga på å skrive både denne refleksjonen, lage powerpoint til den + så skal eg ha ein fremføring i PTF-faget også, så denne må også begynnes å bli laget nå i helga. Denne fremføringen skal også vere på 15-20 min. Så eg ser fram til juleferien nå! 😀 Slipper å tenke på lekser, prøver, fremføringer, leveringer og mas og tjas! Berre sitte å slappe av, med julemusikk og fyr i peisen, mens det snør ute! Men ja, nok om det og over til produktet mitt! 🙂

For dere som for første gong leser dette så har eg nettopp hatt prøveeksamen i media! Ei veke der vi ikkje får hjelp av lærarene i det heile tatt og vi skal lage eit spesielt produkt. Denne veka har jo eg valgt å lage eit visittkort og flyer til Røde Kors. Røde Kors sine formål er flotte og hjelpande. Alt fra å hjelpe eldre me snømåking til sultne barn i Afrika! Så derfor ville eg lage eit produkt til desse (og fordi eg kjente denne organisasjonen veldig godt).

Så her har vi da sluttprodukta mine!

Framsida på visittkort!

Baksida på visittkortet!

Flyer-en til Røde Kors!

Jepps, så nå er eg glad for å vere ferdig. Som du kanskje ser så har eg brukt fargepaletten til Røde Kors, som er rød og kvit. Dette går igjen i mykje av designet for å skape enhet. Når det blir skapt ein enhet er produktene meir sammensmelta og blir fort knytte opp til kvarandre. «Bølgene» som blir skapt er for å vise at Røde Kors får både gode og dårlige tider. Gode tider er når folk gir og er villig til å hjelpe. Dårlige tider er for eksempel da soldater i Afghanistan måtte unngå å bruke det Røde Korset på uniformen fordi desse soldatane som hadde dette merket på seg blei markert som målskiver for terrorister og anna. Vi ser også skiltet på flyersen som viser to veier du kan gå! Du kan enten bry deg og gi støtte eller du kan la være og gå nedover. Så dersom du går nedover er det for å illustrere helvete. Og når du går oppover skal det illustrere himmelen, fordi når du hjelper, støtter og respekterer andre så blir det sagt at du blir sendt til himmelen, men dersom du synder ender du i helvete. Dei ulike slagorda og setningane som er skrevet på skal informere og vere provoserande og få deg til å tenke. For eksempel: «Vi er der når du trenger oss!» Dette skal informere at Røde Kors hjelper deg når du trenger deres hjelp! Dette er informasjon. Provoserande og tenkande setning kan vere: «Hvor mye betyr et menneskeliv for DEG?» «Hvilken vei velger du?». Dette er spørsmål som vi tenker over og kanskje blir litt provosert av.

Joda, så her har vi litt å snakke om å skrive om 😀 Det er jo bra, når eg skal ha fremføring i 15-20 min om det 😛 Så eg får nesten sette meg ned å begynne å tenke på kva eg skal skrive videre og vere reflektert, så eg får seie hade til dere 😛 Eg håper på at dere får ein flott dag videre og at dere koser dere og har ei flott helg! 😀 Så må dere huske på å kommentere til meg! 🙂 Alltid kjekt å få litt tilbakemelding om kva folk synes om produktene (om kva som kunne blitt bedre eller kva som var bra). Det er berre sette seg ned og begynne å skrive ein kommentar! 🙂 Men då snakkes vi kanskje på mandag! Skal jo ikkje lage noko på mandag siden eg skal ha fremføring, men kan seie korleis det gjekk på fremføringen 🙂

Shallabais! 😀

– Lasseboy 😉

Reklamer