Jepps 😉 då va reklame perioden over og Global Dignity flyersen ferdig! 🙂 Det har vore ei lærerik og spennande periode, der vi fekk vite om virkemidler i reklame, korleis reklamen henvender seg til oss og vi har fått vite om Global Dignity! Verdighet! Det er eit sterkt ord! som har fleire betydninger. Verdighet kan vere respekt, toleranse, kjærlighet, frihet, ansvar… Kva er verdighet for deg? Det har vore vanskeligt å lage ein flyers til Global Dignity. Det har ikkje vore enkelt med å finne elementer og kva eg skulle skrive på flyersen! MEN eg har klart å lagt ein flyers og håper på at denne er god nok til å få ein god karakter! 😀

Her er sluttproduktet mitt! 🙂

Global Dignity flyers!

Elementer i designet

Alt handler om VERDIGHET!

Datoen for Global Dignity Day!

Ikkje gi noko tilbake! GI DET VIDERE!

Global Dignity

Eg har valgt å ha ein kvit bakgrunn med linjer fordi dette skal symbolisere verdighet. Dette skal vise til at verdighet er reinhet og godhet, men med få rettningslinjer; nemmeligt å skape ein bedre verden å bu i. At ein må vise nestekjærleik, ha respekt, toleranse, ansvar og at ein har frihet. :) På flyersen har eg plassert ein jordklode med folk rundt som danner ei kjede. På toppen av jorden er det eit skilt, der det står “Verdighet”. Med dette har vi jorda = global og verdighet = dignity og sammen skaper dette = GLOBAL DIGNITY. Med at folk skaper eit kjede rundt jorda er jo for å vise til denne strategien Pay it forward! La oss hjelpe kvarandre, gi kvarandre tjenester og skape kontakt. Vi skaper også fred med dette! Og det er her peacemerket kommer inn, fordi når vi bruker strategien Pay it forward, vil dette skape fred som gjenspeiler seg i peacemerket! 🙂 Eg har også plassert overskrift med Global Dignity og dato for Global Dignity Day på flyersen. Eg har plassert datoen oppe til venstre for når ein følgjer blikklinjen er det her vi begynner (Primære bildeområde). Vi ser kva tid det skal vere og vi ser kva det gjelder rett etterpå ved at vi leser «Global Dignity» Formen til «20. oktober» skiltet blir mykje fanget opp av oppmerksomheten til ungdommer. Dette er noko som ungdommen nå til dags liker 😉 Eg personligt synes at desse er kule og spesielle 😀 Ellers har eg skrevet rundt der med jordkloden! Her har eg funnet eit sitat fra Global Dignity sine sider. «Verdighet er å ha frihet til å ta avgjørelser og treffe valg som berører eget liv!» Eg valgte dette sitatet fordi eg syntes at det gav ein flott beskrivelse og oppsummering på kva verdighet er og handler om. Eg har til slutt spørt om kva som er verdighet for deg!  Heilt i slutten av flyersen har eg skrevet «Don’t pay it back, Pay it forward!» Eg har skrevet dette fordi det er det alt handler om. Ein person må starte strategien og stole på at dei personene han gjer ein tjeneste for gir denne tjenesten videre. Den er skrevet med skriveskrift fordi den skal vise til at det er ein person som har skrevet dette og meiner det! Bakgrunnen kan jo også minne om ein kladdebok og skrifta vil da også assosiere med dette også!. Det samme gjelder overskriften og alt rundt datoen. Alt virker teikna, som minner om slikt vi teikner ned i ei kladdebok når ein kjeder seg! 😛 Skrifta til Global Dignity har seriffer og står godt og stødigt og skal ikkje falle sammen. Global Dignity er selve grunnlaget for heile designet og trenger da seriffane å stablisere seg på. Infoen og «verdighet» er skrevet med stramme, rette og kraftige bokstavar for å vise til den sterke budskapet bak. Denne skriften skal også stå godt og stødigt og holde oppe verdigheten! 😀

Dette er jo da kva dagen har gått ut på! Eg har lagt ferdig alle elementene og plassert dem rundt om på flyersen. Eg har prøvd ulike forskjellige plasseringer, men på ein måte har alle plasseringar plaget meg eller at eg har følt at noko har vore feil. Men denne siste plasseringen blei eg nokså fornøyd med. Det blei ikkje for mange elementer, det står ordentligt plassert og står kort, men godt om kva verdighet er! Eg har stresset i heile dag med å finne det rette designet og har følt meg fortapt, deppa og ein smule irritert siden eg ikkje klarte å finne det rette designet, men nå er eg ferdig og har levert inn og satser på at karakteren blir god 😉 I dei to første timane idag hadde vi ein test om reklame. Eg brukte begge timane for å vere sikker på at eg hadde svart på alt og om eg hadde svart rett. Vi måtte også skrive om filmen «Consuming Kids». Dette er ein dokumentarfilm om reklame, makten og påvirkningen! Dette spm. var verdt 20 poeng 😮 og da måtte eg skrive nok og godt slik at eg kunne få 20 poeng! Vi har enda ikkje fått tilbakemelding på prøven, men eg satser på ein god karakter 😀

Overskrift og datoen er hentet fra Global Dignity

Yes yes! 😀 Men da var det helg å det skal bli GODT! Sliten og fele så eg er! 😛 Håper på at dere får ei nydelig helg og koser dere BIG TIME! Dersom det er noko dere lurer på eller ønsker å kommentera i forhold til design/bilde eller noko anna, er det berre til å leggje igjen ein kommentar! 😀 Så må dere ikkje glømme å følgje med på mandag, for da trur eg at vi skal begynne med film! Så stay tuned og følg meg gjennom filmperioden også! 😉

Så snakkas me på mandag! 😀

– Lasseboy 😉